onsdag 26 januari 2011

6 dagar kvar!

I juli 2010 bestämde jag mig för att jag ville åka med STN (Surfing The Nations) till Hawaii. Jag skickade in anmälningsblanketten och efter ett par veckor fick jag svar. Lite senare blev jag officiellt antagen till STN internship och jag fick reda på att jag kunde komma i januari eller februari. Ja valde att åka i februari. Just då kändes de så sjukt långt kvar. Och de var ju sjukt långt kvar ett halvår och ärligt talat så fattar jag inte vart hösten har tagit väg någon stans. De blev bara vinter och jul och nyår och sen helt plötsligt insåg jag att de va två veckor kvar till att jag ska åka.

De var alltså en vecka sedan och nu är de en vecka kvar. Jag åker den 1/2 alltså på tisdag morgon. Jag ska alltså flyga helt själv i ca 25 timmar!! Det betyder att jag ska försöka att inte virra bort mig på Heathrow utan hitta rätt flygplan och jag måste också hålla tiden så att jag inte missar de. Förstår ni att jag blir nervös vid bara tanken av att springa runt på en av världens största flygplatser helt själv?!! Med mitt så kallade lokalsinne! Detta är bara dömt att misslyckas!

En till sak, hur i hela friden ska jag lyckas packa alla mina saker i en väska som bara får väg 23 kilo?! Kan någon förklara de för mig snälla! Har aldrig packat för 3 månader nån gång, de är ju inte direkt så att de räcker med ett par byxor och några linnen :P Aja de ska nog lösa sig men visst får man liiiite panik när man tänker på de.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar