lördag 16 april 2011

Igår torsdag hade vi Feeding the hungry som vi har varje torsdag nu när vi är en sån liten grupp. Jag träffade Glady som är 25 år. Hon flyttade till Hawaii 2004 från Mikronesien. Hon kom hit med sin man för att bo hos sin kusin. Nu har de 3 barn. Två tvilling pojkar på 4 år och en liten tjej på 2 år. Dom är så galet söta och jag lekte med pojkarna och pratade med henne under min lunch då hon väntade på hennes man att hämta henne. Hoppas verkligen att jag får träffa dem nästa torsdag också. De är ju min sista gång där nästa vecka. 

Feeding the hungry

Jag, Glady och hennes underbara barn!

Feeding the hugry
Jag och Alex
Sen på eftermiddagen åkte vi till Waimea bay och hängde runt på stranden lite.  

Louise och Alex



2 kommentarer:

  1. oj vad du kommer att sakna denna plats och dessa människor!!!!!pia

    SvaraRadera
  2. Lördag ef.har läst din blogg,roligt att du sänder dina upplevelser ut i rymden.Detta är fantastigt, för några hundra år sedan hade man blivit bränd på bål om man sagt att detta skulle hända en gång i framtiden.Undrar vad som händer om etthundra år?Vad tror du?AB lär mig hur PC fungerar,hon hälsar till Dig.Så önskar vi Dig en glad påsk och att resan hem går bra.Kramar från mormor AM och moster AB.

    SvaraRadera