söndag 22 april 2012

Loppisfynd


Kom hem för en liten stund sen. Varit iväg på loppis som ligger ganska nära där vi bor. Och kolla vad jag hittade. En gammal filmkamera från början av 60-talet. Jag vill ju jobba med tv och film så var helt enkelt tvungen att ta med den hem. Riktigt kul faktiskt att sitta och undersöka hur den fungerar och kolla lite på internet om den. Tror jag fick den ganska billigt också. Hittade lite andra saker med. Bland annat en snygg tavla, en ram i gammaldags stil, en vas och andra småprylar. Loppis och second hand är riktigt roligt ibland när man gör fynd.


Annars har det varit en sån där seg dag idag också. Mått halvkasst eller mest varit trött och haft huvudvärk. Förstår inte vad den här tröttheten kommer ifrån. Men är piggare nu. Tog ett par värktabletter innan vi åkte till loppisen och eftersom den var i en lada så var det kallt och friskt i luften så då mådde jag rätt bra. Sitter och kollar på bilder från Hawaii. Tänkte försöka hitta filmen där jag hoppar fallskärm. Verkligen en av de häftigaste sakerna jag gjort i mitt liv. Så glad att jag valde att göra det och speciellt på Hawaii där man får sån underbar utsikt.

Stolt och glad efter att just ha hoppat fallskärm!

Bild från när vi delade ut mat på Hawaii och jag träffade en mamma och hennes barn och bjöd dom på choklad. Så himla gulliga ungar. Önskar att jag hade fått träffa dom mer!
Vi hade simskola med några barn.

Åhh jag saknar verkligen Hawaii och STN riktigt mycket ibland. När jag kom hem där ifrån för snart ett år sen så saknade jag det inte så mycket i början men nu när det gått ett år, det har varit en tråkig vinter och jag minns hur grymt bra jag hade det då. Ja då längtar man tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar