torsdag 3 november 2011

Hej igen

Har inte skrivit på några dagar. Har inte så värst mycket att skriva om heller. Mår ganska bra men är trött hela tiden. Går runt och gäspar hela dagarna även om jag sover hela natten. Fick i alla fall besök av en kompis, Adam här om kvällen. Väldigt roligt för tiden går mycket fortare då. Kan säga att dagarna är sjukt sega, har knappt nån ork att göra något men är trött på att inte göra någonting heller. På måndag blir det inläggning och högdoskur igen. Ser verkligen inte fram emot de. Men det måste ju göras så.

Har ju bestämt mig för att nörda Idol den här säsongen och eftersom vi inte har nån TV här hemma (jag vet det låter otroligt men man överlever faktiskt ändå) så har jag kollat på tv4play men nu har dom gjort att man måste betala för att kunna se där vilket suger. Så nu kan jag inte se Idol här hemma längre. Men kanske ska åka med mamma till storebrorsans hus imån och kolla hos dom. Hon ska ändå passa deras dotter eftersom dom inte är hemma så då kan vi passa på att ha mys och Idol-kväll där. Dom har bubbelbadkar också vilket känns ganska lockande hehe. Ah vi får se nu ska jag snart sova. Vet dock inte hur det kommer att gå efter att ja sett typ 10 av snitt av Buffy och vampyrerna under dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar