fredag 18 november 2011

hej igen

Jag vet att jag inte skrivit på ett tag. För ärligt talat så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. Det känns som om det inte finns så mycket att skriva om. Jag mår oftast okej, ibland sämre och ibland bättre. Anledningen att jag började blogga igen var delvis för att bearbeta och skriva av mig. Men just nu känner jag att det inte behövs längre. Och det känns ganska tråkigt att bara dag efter dag uppdatera er om hur jag mår. Och något annat än det har jag knappt att skriva om.
   Just nu händer det inte så mycket. Jag går på behandlingar och provtagningar varje vecka och läggs in var tredje vecka för större behandling. Och ungefär så kommer det se ut ett bra tag fram över. Jag mår för det mesta halvdåligt. Har blivit svagare och kan knappt klä på mig utan att bli andfådd. Har börjat må illa och har svårt att äta men hoppas att det går över snart. Får ibland väldigt ont i hela kroppen som om jag varit i slagsmål i sömnen. Antar att min kropp vissa dagar blir mer känslig än annars. Jag har i alla fall ganska bra värden vilket gör att jag inte behöver vara så strikt med maten. Bara vissa saker jag inte får äta nu.
   Så jag antar att det var vad jag hade att berätta just nu. Vet inte hur ofta jag kommer skriva här. Inte varje dag i alla fall tror jag men kanske nån gång i veckan eller nått. Vi får se, ni får ha det så bra under tiden.

Måste bara säga att två av mina finaste vänner kom på besök idag. Jag hoppas att ni förstår hur glad jag blir och mycket jag uppskattar det! Vad skulle jag göra utan mina fina vänner och min famlij? Med dom och världens bästa Gud vid min sida så kommer allt att bli bra.

1 kommentar:

  1. Hej Emma!
    Det är Elvira Arnstrand som skriver!

    Måste säga att vi saknar dig sjuuuuuukt mycket, och vi ber för dig varje dag!

    Vi hoppas du kommer må bättre snart, kramar Elvira + alla i krabban&falken!

    SvaraRadera