tisdag 29 november 2011

Go kväll

Har kännt mig riktigt pigg idag. Om man jämför med hur jag brukar må alltså. Kom precis hem från Daniel. Han och Adam kom och hämtade mig vid 18-tiden ikväll för att kolla på Lasse Åbergs SOS, äta lussebullar och dricka julmust. Tack så jättemycket killar för en fin kväll. Behövdes verkligen ha lite roligt nu innan jag läggs in. Taxin kommer kl 8 imån. Då blir det benmärgsprov först och sen startar dom behandlingen. Ett 24 timmars cellgiftsdropp.
   Nu ska jag äta en korv med bröd och sen packa min lilla väska till imorgon. Sen får det bli sängen. Vill verkligen inte sova i den hårda sjukhussängen igen men det är ju förhoppningsvis bara 3 nätter så det brukar funka. Men får allt ondare och ondare i ryggen efter varje natt.

God natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar