lördag 3 december 2011

Äntligen hemma igen

Då var man hemma igen då. Lämnade sjukhuset vid 16 tiden. Detta var 3:e gången jag var inne på högdosbehandling och nu har jag en lite paus från de i ca 10 veckor. Men inte blir det lugnt för de inte för istället så ska jag börja äta kortison igen några veckor och fortsätta att komma in en gång i veckan för mindre behandlingar. Fick inte veta svaret på benmärgsprovet än men ska dit på tisdag så då blir det antagligen. Och då får jag alltså reda på om behandlingen har funkat som den ska och om man kan fortsätta som man tänkt sig. Ganska nervöst alltså.
   Imån har min brorsdotter dansuppvisning så jag hoppas verkligen att jag orkar gå på den. Får se till att hålla mig ifrån sjuka människor bara. Bra att jag har munskydd i handväskan ifall att. På måndag ska jag intervjuas av Alingsås tidnings ungdomssida. Dom skulle skriva något om typ sjukdomar eller livskriser eller vad de va och ville intervjua mig. Känns lite konstigt men jag tror nog att det blir bra. Hoppas att det kan leda till något gott och stärka andra. 

De var allt för den här gången. Ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar