måndag 8 oktober 2012

Helgen

Det har varit en riktigt bra helg! Fredagen var slapp, lördagen spenderades med familjen och jag fick shoppa loss lite och söndagen var grym. Igår lördag åkte jag, mamma och lillebrorsan på shoppinguppdrag för hans räkning. Det slutade fick med att jag shoppade loss ganska rejält också. Men det kändes okej för jag har inte shoppat på länge. Blev lite sköna tröjor och koftor. Hittade även några sagolikt stora svampar. På kvällen blev det en tur in till byn för promenad och biomys med hela familjen. En liten loppis hittade vi också som hade öppet klockan nio på kvällen.

Idag steg jag upp tidigt och drog iväg till Ikea tillsammans med min kära Mikaela. Blev en del riktigt fina grejer så nu får jag hålla i plånboken ett tag framöver. Sedan åkte vi hem och lagade vår favoritmat som vanligt. Kvällen avslutades hos storebrorsan för att sitta barnvakt vilket till större delen innebar en stor skön soffa, en tv och några timmar för mig själv medan brorsdottern sover gott.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar