fredag 26 oktober 2012

Inlagd, eller inte.

Ja jag skulle ju läggas in idag och det gjordes jag också. I tre timmar. Sedan var det bara att åka hem igen. Det är nämligen så att jag har lite symptom på infektion i kroppen. Inget speciellt tror jag bara lite förkylningssymptom typ. Så jag mår bra men dom ville ta det säkra före det osäkra och inte behandla samtidigt som jag eventuellt har en infektion i kroppen. Så jag hann ju alltså bara komma dit och ta prover och prata med läkarna och sen när dom pratat ihop sig så bestämde dom sig för att vänta till måndag och se om det har brutit ut något då eller om det blivit bättre. Det känns segt förstås för jag vill ju bara att det ska ta slut någon gång och detta skulle ju vara sista gången med just denna behandlingen men förhoppningsvis så funkar det på måndag. Lite skönt är det ändå att få vara hemma i helgen med familjen och imorgon är det också en grej som jag skulle vilja vara med på så förhoppningsvis kan jag vara det istället. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar