lördag 24 november 2012

Senaste

Gårdagen var riktigt bra. Rensade mitt skrivbord och alla lådor och hittade en massa roligt. Minnen från olika perioder i mitt liv. På kvällen gav jag mig ut med några kompisar till ett vindskydd där vi gjorde tre rätters middag på öppen eld, hade bästa musikquizet och skrattade till långt in på natten. Maten var sjukt god och jag åt chokladfondue för första gången i mitt liv tror jag. 

Idag har jag städat lite mer, verkar vara på humör för det vilket jag måste utnyttja. Har också hittat en ny serie som jag kollat på, Hart Of Dixie heter den. Ganska rolig, inte för komplicerad, inte alldeles för mycket konflikter och inte heller läskig. Så än så länge är jag nöjd. Nu sängen. God natt!


Tobias hade med sig några konstiga påsar med pulver i som färgade elden blå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar