fredag 30 november 2012

Nyhet (eller åtminstone tror jag det)

En rolig nyhet är att jag upptäckt att jag kan svara på kommentarer. Tror inte det har funnits innan i alla fall inte så att jag har hittat det och de har jag tyckt varit väldigt tråkigt! Det är många gånger som jag velat svara på era kommentarer men inte velat skriva det som en vanlig kommentar för jag inte varit säker på att ni skulle se det ändå. Men nu kan jag svara på själva kommentaren och jag tror att om ni då skriver in er mail-adress när ni kommenterar så kan ni få ett mail om jag svarat. Bra va?! Mycket roligare att kunna skriva med er så tycker jag! Jag gillar jättemycket när ni kommenterar, roligt att veta vilka som läser liksom för det ser jag ju inte annars. Och tack för alla fina kommentarer hittills!

Nu blir det sängen på riktigt1 Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar