tisdag 6 november 2012

Tisdag

Blev en tur till sjukan idag igen. Skulle inte åkt dit försen på fredag men nu mår jag så dåligt så dom ville kolla mig för säkerhets skull. Magen är kaos och maten åker bara rätt igen plus att den gör ont. Så blir väldigt trött och svag av att inte få någon näring. Har haft feberkänningar men ingen riktig feber så det är nog efter influensavaccinet jag fick innan jag åkte hem i lördags. Har varit hes också men det kan bero på att slemhinnorna är sköra efter behandlingen.
Hela grejen är väldigt jobbig i alla fall. Vanligtvis brukar jag må rätt okej dagarna efter behandligen och mår dåligt först en vecka senare men dom bra dagarna blev jag bestulen på nu. Höll till och med på att bli inlagd eftersom jag kunde vara uttorkad. Men proverna var bra så fick åka hem som tur va. Det kanske är någon typ av magsinfluensa jag fått och inte kan göra mig av med så lätt eftersom immunförsvaret är så dåligt. Har ju varit kass i magen i nästan två veckor nu och det blev ju inte bättre efter behandligen direkt. Hoppas verkligen att det försvinner snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar