onsdag 21 mars 2012

Fick åka in akut idag. Har så väldigt ont i urinvägarna och var inne igår på vanlig kontroll men då hittade dom inget och sen på kvällen igår fick jag ännu ondare. Så i förmiddags ringde vi och fick komma in. Spydde till och med för jag var så trött och hade så ont. Men det är okej för tillfället. Har blivit inlagd och fått morfin för smärtan. Får massa vätskedropp för att skölja igenom för det kan vara cellgifterna som gör att det gör ont. Gifterna åker ju ut den vägen så det kan ju skada slemhinnorna där. Har fått antibiotika mot urinvägsinfektion fast proverna visade inte något men fick för säkerhets skull.
Var så trött och det var så jobbigt igår och idag att jag grät nästan hela.tiden. Kände verkligen att jag inte orkade med mer än de som redan är. Det blev liksom för mycket på en gång. Men som sagt nu när jag fått smärtstillande så går det ganska bra igen.
Annars var i alla fall söndagen ganska bra, alltid något. Följde med mamma och brorsdottern till badhuset igen. Så mamma kunde simma och jag hålla koll på de lilla  vattendjuret. Hon är bara 6 år men är både modigare och simmar bättre än de äldre barnen. Riktigt liten tävlingsmänniska är hon också vilket är bra när man vill få henne att göra något. Bara att säga att det är en tävling. Vi pratade om när jag blir frisk igen och kan vara med henne och bada. Kanske nästa sommar.
Nu ska jag försöka äta lite kvällsmat så ni får ha det så bra. Kram

Mamma och brorsdottern

3 kommentarer:

  1. Det är sannerligen inte rättvist!
    Massa kärlek, tankar o böner till dig <3
    /Karin

    SvaraRadera
  2. ser ut som två odjur,vem är vem?

    SvaraRadera
  3. Det är mamma och min brorsdotter på bilden.

    SvaraRadera