torsdag 8 mars 2012

Oväntad pizzakväll

En så grymt trevlig kväll igår med massa snack om allt möjligt. Häng och mys och ta de lungt. Sen åkte vi också och köpte pizza innan de stängde. Några av oss fick för sig att bara välja något nummer utan att veta var det var för pizza. Det blev en nummer 22 som när vi hämtade dom visade sig innehålla räkor och tonfisk. Kan ju säga att tonfisk-lukten tog över den annars så goda pizza-lukten som brukar sprida sig i köket. Själv körde jag på ett säkert kort, kebabtallrik. Alltid vinnaren för mig.

Var med fyra av mina äldsta nära vänner och det kändes verkligen som förr i tiden. För några år sedan innan alla flyttade hit och dit för att plugga. Och innan jag blev sjuk och instängd hemma eller på sjukhus. Mer sånt här tack. Lugna kvällar som inte kräver så mycket energi och några tabletter för att orka hela vägen. Det är bra grejer det! Ni är underbara, kompisar! <3


3 kommentarer:

  1. Aldrig mer nummer 22 säger jag bara!

    SvaraRadera
  2. Ja det var verkligen en trevlig kväll! O en viktigt sak har vi okcså lärt oss, beställ aldrig pizza nummer 22..

    SvaraRadera
  3. Det var en riktigt härlig kväll! som på den gamla goda tiden (tänk att det faktiskt kommit en tid när jag kan säga detta, vi börjar bli gamla!)
    Det var riktigt kul att se er allihopa, ni är riktigt goa! Nästa gång vi skall beställa pizza röstar jag för en nummer "8 utan tonfisk"

    Du är underbar Emma!

    SvaraRadera