lördag 10 mars 2012

Melodifestivalkväll

Jaha då har man sett melodifestival finalen och det är dags att sova. Hade egentligen velat vara med några fina vänner och kollat men har mått så dåligt idag så det gick inte. Tror att jag överansträngt kroppen lite väl denna veckan, var med sötaste Mikaela igår och några andra goingar i  onsdags och på måndagen var jag på sjukhuset och det var nog droppen idag när jag tvingade mig upp på morgonen för att åka till stan med familjen. Slutade med att frukosten lämnade magen fel väg kan man säga. Så från att vi kom hem vid lunch har jag mest legat i sängen. Blir nog ordentligt med vila imorgon med. Så väldigt trist att jag bara kan anstränga mig till en viss gräns varje dag annars får jag minsann tillbaks för det dagen efter. Och då kan jag ju tillägga att "anstränga" för mig betyder sitta i någons soffa och prata. Ungefär så men det är tydligen jobbigt nog för kroppen.

Ja ja det är ändå värt det för jag har fått träffa massa fina vänner denna veckan och det har gjort att den gått mycket fortare! Så tack hörreni! Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar