torsdag 2 februari 2012

Taxichaufförer och grahamsbröd

Åter på sjukhuset för lite provtagning  (eller egentligen ganska många prover) och eventuellt påfyllning. Dagen började bra fick nämligen åka med den trevliga norrmannen som har kört oss några gånger nu. Han har bekväm bil som inte luktar äckligt och kör lagom fort och bra.
Här om dagen så åkte vi med en gubbe som körde alldeles för fort och ryckigt. Och när man då har lätt för att må illa så kan man kanske förstå att den färden inte var speciellt trevlig.
   Nog om taxichaufförer, fast då har jag nog inget att skriva om. Eller jo jag bakade faktiskt lite grahamsbröd igår. Brukar må bättre på kvällarna så jag ryckte upp mig och slängde ihop en liten deg. Blev inte så många men gott blev de i alla fall. Men sen vart jag trött.
Ha en trevlig torsdag nu, kram!

1 kommentar:

  1. Jag gillar alltid uppdateringar! Oavsett om det är om chaufförer, brödbak eller om nästan ingenting:-) puss o kram /Karin

    SvaraRadera