torsdag 2 augusti 2012

Maraton sovning

Oj oj somande kl halv ett i natt och väcktes av pappa kl halv ett i dag. Var nog rätt trött från behandlingen i tisdags men har inte vilat så mycket som jag kanske skulle behövt. Träffade kompisar både på tisdag kväll och hela eftermiddagen och kvällen igår. Det blev lunch till frukost, så kallad brunch. Så idag blir det nog lite lugnare puckar. Om inte något roligt dyker upp förstås. Man måste ju ta tillfällen att ha kul om man kan och orkar. Efter tre veckor nästan isolering så vill jag inte missa något mer. Fast nu när jag känner efter så känns det nog inte som att jag kommer orka göra något annat än att sitta i soffan hela dagen.

Aja kanske ska baka bröd med mamma idag. Hembakat bröd är ju farligt gott. Sen har jag inte kollat hur min hemmagjorda isglass med frukt och bär blev heller. Så det ska jag nog göra nu när lunchen smält lite i magen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar