söndag 30 september 2012

I dimman av kortisonet

Har ätit kortison sen i onsdags och det är ju alltid lite jobbigt. Man blir konstig och känner inte igen sig själv och sina tankar ibland. Man får konstig smak i munnen och det känns som att det är någon slags tjock dimma i hjärnan. Förut när jag åt större doser så blev jag också extremt speedad och fick stor aptit men det är det inte så mycket med nu för tiden. Dock har jag svårt att somna på kvällarna men sedan sover jag halva dagen istället. Har i alla fall umgåtts med fina vänner i helgen och haft det trevligt. Igår såg jag på någon konstig skräckfilm med Mikaela och hennes pojkvän. Den var väl lite läskig men det hände liksom så mycket på en gång så det han inte ens bli spännande och tillslut var det bara ett stort blodbad med konstiga varelser och zombies. Men lite underhållande var den också med ett och annat skämt. Som tur var så var det inte jag som betalade för filmen. Trodde sedan att det skulle vara läskigt att åka hem genom skogen efter det men som ytterligare bevis på hur dålig filmen var på att vara läskig och spännande så kan jag säga att resan hem inte var det minsta skrämmande även med fullmånen uppe. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar