fredag 11 januari 2013

Fredag

Kände att det var dags att skriva något här igen. Har tyvärr inte mått speciellt bra de senaste dagarna så har inte orkat vara aktiv här. Som jag nämnde så har jag fått börja äta ännu en antibiotika i förebyggande eftersom jag har så lågt immunförsvar och dom tabletterna har gjort mig väldigt yr vilket får mig att lätt må illa och må dåligt. Nu är det bättre och jag var till sjukhuset idag för blodprover och fick då pratat med doktorn och utskrivet en annan sort istället. Kommer ihåg att jag ätit den sorten förut och att jag hade samma problem då och eftersom jag nog kommer få äta det ett tag så var det skönt att få byta.

Så här har det inte hänt mycket. Mest legat i sängen sovit eller tittat på serier. Har haft mycket huvudvärk och är väldigt vag i kroppen. Näe det är inte speciellt roligt så tur är det att det bara kan bli bättre då. Om jag inte åker på en infektion men det får vi inte hoppas! Nu får ni ha en bra helg så får vi se när vi hörs! Kram

1 kommentar: