tisdag 22 januari 2013

Tisdag

Hej igen. Helgen har varit rätt seg men gått snabbt. Dock fick jag lite feber på söndag kväll. Men igår morse när skog skulle till sjukan för de vanliga proverna så var den nästan borta. Där emot hade jag ont i halsen istället och min hosta har blivit värre. Igår eftermiddag kom febern igen men nu idag är den nästan borta. Känner mig också väldigt skör i munslemhinnorna och har början till förkylningsblåsa på tungan. Så något är det ju som spökar.

Proverna igår var okej. Behövde ingen påfyllning och de vita hade ökat lite. Dock inte de neutrofila som fortfarande är under 0,1. Så fortfarande inget immunförsvar att tala om. Porten har ju krånglar flera gånger i rad nu men igår efter att sköterskan satt vätskedropp på högsta hastighet ett tag och sedan lagt det propplösande läkemedlet actalys i den i över en timma så fungerade den tillslut och vi fick backflöde. Så nu hoppas jag hade den håller sig så tills jag ska dit på torsdag igen.

Annars händer det inte mycket här. Är väldigt trött och orkar inte skriva så ofta som ni märker. Så vi får se när vi hörs i veckan. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar