tisdag 8 februari 2011

God natt

Läggdax snart hoppas jag. Har sen sist sett en ganska kass film, druckit te med Andy, ätit flingor ur paketet, pratat om Molokai med Steven som kommer där ifrån och nu sitter jag på golvet i vårat sovrum och måste snart  gå på toa igen. Har gått på toa så många gånger idag! Har druckit massa vatten när vi fastade, sen när jag åt på McDonalds beställde jag en liten cola och fick en mugg lika stor som en mellan eller kanske stor cola i Sverige. Så drack upp den och fyllde sen på den. För i Amerika så få man fylla på drickan en gång. Och självklart gjorde jag de för man vill ju utnyttja pengarna. Så tog med mig den colan tillbaka och nu har jag druckit te.

Kanske inte så intressant läsning men nu vet ni i alla fall. Går snart och lägger mig så god morgon Sverige!

1 kommentar:

  1. Kul att du fick pröva på fasta, det är inte många som gör det! Men fick ni ha någon särskild läsning och bön samtidigt, eller var det bara för att ni skulle känna på hur det är att vara hungrig?

    SvaraRadera