torsdag 10 februari 2011

På fredag!!

Okej jag åker till Molokai kl 5.30 på fredag morgon. Wiiihoo! De ska bli så kul! Vet inte riktigt vad vi ska göra där än förutom att vi ska hjälpa till att anordna Freedom Skate Contest, en skatetävling. Men dom säger att de ska bli superkul så jag ser fram emot de. Dock får vi inte ha med oss datorer dit så jag kommer inte kunna uppdatera bloggen på 10 dagar från och med fredag. Kan lova att de lär bli en hel novell när jag kommer hem istället.

Idag efter mötet gick jag och Daniella till Foodland, en mataffär och köpte lite mat och sånt. Jag köpte lite mörkare bröd och salami så nu är jag lycklig. Köpte massa annat mer och mindre nödvändigt också. Tex mer nutella för den håller på att ta slut, frukt som tyvärr är väldigt dyrt här, lite godis, en ficklampa till Molokai mm.


Nu ska jag snart gå och tvätta lite kläder tillsammans med Sofia. Sen blir de nog sängen för jag är redan trött. Just de, de är tre killar som inte har tillräcklig med pengar för att kunna åka med till Molokai och sammanlagt fattas de ca 21 000 i svenska kronor. Så vi har skänkt pengar till dem idag men eftersom de är en hel del så behöver vi be en hel del för de. Så de vore superbra om ni hade lust att göra de.

Puss o kram!!

1 kommentar:

  1. Hallå lillasyster. Verkar som du har det bra där borta. Här hemma snöar det idag torsdag.
    Selma skall opereras nästa vecka och Alva tappar snart sin tand.
    Hoppas du inte gör nått som jag inte redan gjort:) kramar från hela familjen, Alva hälsar specielt!

    SvaraRadera