söndag 27 februari 2011

Surferschurch

Kom precis hem från Surferschurch. De är på lördag kvällar som vi åker till en familjs trädgård och har grymt bra lovsångs gudstjänst. Vi är ute i deras trädgård och de hänger ljusslingor runt omkring och de är supermysigt. Dock är de ganska kallt på kvällen och en hel del myggor men de överlever man.

Idag har vi varit lediga eftersom de är lördag så jag åkte till en helt underbar strand med Hanna och Jennie. Har tyvärr inga bilder eftersom jag glömde min kamera. Men vattnet var verkligen sådär sjukt blått och turkost. Man kunde se botten där de va 2 meter djupt. Superfint väder hela dagen också. Dock har jag bränt mig här och va men är ganska glad ändå för nu är jag inte så hemskt blek längre.

Igår slutade vi redan kl 3 på eftermiddagen för att de är fredag så vi åkte till en strand då med och flera av oss surfade. Tyvärr så hann jag inte hyra någon bräda men jag hade de trevligt på land också.

Bild från igår

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar