onsdag 9 februari 2011

Sitter på rummet och äter pringleschips, så gott! Kom precis från teachingen där vi börjat gå igenom nya testamentet. Innan teachingen gick jag och Vanessa på en promenad och pratade massa. De var väldigt skönt och jag tror verkligen att hon har gåvan att tala rån Gud och lixom berätta för mig vad han vill och hur han har tänkt. Hon är också väldigt duktig på att be och hon tar verkligen varje tillfälle i akt att få be för folk. Hon är en underbar person. I alla fall på vägen hem från promenaden gick vi in på seveneleven så jag fick köpa chips. 

Imorgon ska vi umgås och spendera tid med barn från ett barnhem tror jag. Vi ska lära dem att simma och att surfa mm. De sak bli riktigt roliga och jag ser mycket fram emot de!

Här är en bild på Andy och Shoshana när han målar hennes naglar. Gulligt!

1 kommentar:

  1. Hallå där Emma,

    verkar som om du har det ganska OK där borta. Det brukar vara en omtumlande upplevelse att bara dimpa ned i ett helt nytt sammanhang och fantastiskt roligt även om man nästan kan bli yr av alla nya intryck ! Ser inte helt fel ut på bilderna heller med sköna sandstränder och ett snöfritt landskap. Hoppas allt blir lika bra i fortsättningen som det varkar vara nu så att du kommer hem fulladdad med solenergi till scouterna fram emot vårkanten. Sköt om dig !

    Johan

    SvaraRadera