torsdag 20 december 2012

Torsdag

Gick och la mig innan tolv igår och vaknar klockan sex idag. Ligger fortfarande kvar i sägen för jag är trött men kan inte somna om. Igår mådde jag i alla fall bättre än jag kunnat hoppas på. Kanske beror på att min sköterska gav mig en liter extra vätska efter cellgifterna. Då späd ju gifterna ut lite mer och sedan var jag noga med att dricka mycket vatten resten av dagen. Kan också vara så att jag nu när jag fått samma sort tre gånger i rad så har kroppen vant sig lite och reagerar inte lika starkt. Började min sista kortisonkur också i tisdags så börjar känna av det nu. Denna gången ska jag äta det i en och en halv vecka.

Igår hängde jag med mikaela på,eftermiddagen. Fick passa på när jag märkte att jag faktiskt orkade. Först fick jag klart alla mina julkort och blev rätt nöjd med tanke på hur många jag gjorde på så kort tid och med så lite energi.

Hoppas ni alla får en bra torsdag. Det ska jag försöka ha i alla fall! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar