lördag 8 oktober 2011

Fantastisk dag

Idag har jag mått så himla konstigt. Men har sluppit huvudvärken och det är typ det som betyder. Tror att man lär sig att leva med att känna sig sjuk efter ett tag. Gick ju med feber i nästan 2 månader innan jag fick min diagnos och pluggade och levde varje dag och inte var det så himla kul men det gick. Idag har jag typ mått som man gör när man har feber. Utan att jag har det. Svårt att förklara hur man mår men nu har jag försökt i alla fall.

Och om ni undrar var jag får energin ifrån så kan jag ju säga att det är fruktansvärt taggande att få besök av 6 helt underbara tjejer. Fattar ni hur glad jag blev eller?! Ni är så himla fina och jag är så fruktansvärt lycklig att jag fick lära känna er på Hawaii och att ni finns i mitt liv. Och TACK GUD att jag fick må så pass bra idag att jag orkade ha besök, så sjukt tacksam. Vet liksom inte vad jag ska säga. Är bara så glad.

Känns nästan som att jag mår lite för okej för att det ska vara sant. Mår verkligen inte bra men jag kan ändå njuta av saker och ting. Men oj vad man blir trött ibland. Skulle kunna somna vilken sekund som helst så ska lägga mig alldeles strax. Måste bara berätta att jag idag insett vad inställning och envishet gör. Man kan så mycket mer än man tror plus att det ju är en galen fördel med en Gud som har kraft att utföra mirakel. Tillsammans med Honom klarar jag vad som helst!

2 kommentarer:

  1. Emma! Så himla glad att vi kunde hälsa på dig! Du är så sjukt stark. Kärlek!

    SvaraRadera
  2. KÄRA EMMA ROLIGT ATT DU MÅR SÅ BRA ATT DU ORKAR MED ATT HA BESÖKOCH SÅ ROLIGT ATT DINA VÄNNER HITTAR TILL DIG I SKOGEN ,,,DET ÄR JU EN BRA BIT FRÅN ALINGSÅS,,HA EN BRA VECKA KRAM MORMOR,,

    SvaraRadera