fredag 14 oktober 2011

God natt

Sitter och kollar på Idol på datorn. Delar rum med en annan så får sitta med hörlurar men det är okej. Fast inser nu vilken lyx det är med eget rum. Kom hit vid 10 tiden och började behandlingen nån timme senare. Fick en spruta i ryggen också, hade visst glömt att jag skulle få det idag. Men det gick bra så det gör inget. Har varit väldigt trött hela dagen så har mest legat i sängen och halvsovit fram till kvällen.

Får alltså cellgifter i dropp nu i 24 timmar. Samtidigt så får jag massa vätska eftersom dosen är så stark. Så får springa på toa hela tiden. Kan ju säga att min nattsömn kommer bli allt annat än stilla. Dom tar prover på mig hela tiden för att se att min kropp reagerar som den ska och att det inte blir för starkt och massa sånt. Så behöver inte vara allt för ensam. Men är sjukt trött så ska nog ta och börja sova snart mellan toa-besöken. Nu la  live-sändningen från Idol av ändå så orkar inte kolla mer.

God natt på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar