torsdag 13 oktober 2011

Inläggning imån

Imorgon kl 8.40 kommer taxin och hämtar upp mig och mamma. Sen blir de sjukhus det kommande 4 dygnen. Ska väl inte bli det roligaste jag har gjort men känns ändå helt okej för orkar ju ändå inte göra mycket vettigt här hemma så kan lika gärna ligga där. Hoppas hoppas hoppas att jag får eget rum bara!! Har laddat upp med lite tv-serier att kolla på i alla fall och packat ner en bok.

Var ute idag och plockade lite svamp med mamma. Vi gick bara utanför huset eftersom vi har skogen så nära så man kan knappt säga att det var en promenad men det var trevligt. Sen var jag dock trött resten av eftermiddagen. Först nu på kvällen jag fått tillbaka lite energi men kan erkänna att jag skulle kunna somna vilken minut som helst om jag fick. Farmor kom förbi och bjöd på äppelpaj idag eftersom jag inte kommer vara hemma i helgen när hon brukar komma. Gulligt av henne.

Nu ska jag packa färdigt och sen lägga mig tror jag. Så ni får ha en bra kväll! Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar